Prekių pristatymas
Ištrauka iš Pirkimo taisyklių
<...>
8. Pristatymas
8.1. Pirkėjo pasirinkimu, Prekes Pirkėjo sąskaita pristato transporto įmonė. Atskirais Pardavėjo nurodytais atvejais Prekės pristatomos Pardavėjo sąskaita.
8.2. Pirkėjas užsakymo metu pasirinkdamas Prekių pristatymo į namus paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią Prekių pristatymo vietą. Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų Prekių svorio, kainos, pristatymo adreso.
8.3. Pirkėjo užsakytų Prekių pristatymo paslauga į įkalinimo įstaigas ar gydymo įstaigas neteikiama.
8.4. Pardavėjui nustačius, kad Pirkėjas užsakymo metu, Prekių pristatymo adresą, nurodė netinkamai, neteisingai ir (arba) nurodė kito, nesusijusio fizinio asmens ir (ar) juridinio asmens adresą, gali atsisakyti suteikti Prekių pristatymo į namus paslaugą.
8.5. Pardavėjui atsisakius suteikti Prekių pristatymo į namus paslaugą, už paslaugą Pirkėjo sumokėtas mokestis, grąžinamas Pirkėjui per 14 (keturiolika) dienų, nuo Pardavėjo telefonu ir (ar) SMS žinute, ir (ar) elektroniniu paštu Pirkėjui pateikto informuojančio pranešimo, apie Pardavėjo atsisakymą suteikti Prekės pristatymo į namus paslaugą, dienos.
8.6. Pirkėjo užsakymas įvykdomas iki planuojamos pristatymo dienos, nurodytos , išskyrus atvejus, kai įvyksta Pardavėjo nekontroliuojami įvykiai (kaip jie yra apibrėžti šių Taisyklių 17 dalyje).
8.7. Įprastai Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu, Prekės puslapyje nurodytais terminais. Pirkėjas visada yra informuojamas apie numatomą Prekės pristatymo terminą elektroniniu paštu.
8.8. Užsakius daugiau negu vieną Prekę, jos gali būti pristatytos skirtingu metu, kadangi gali būti gabenamos iš skirtingų sandėlių. Už tai papildomas transporto mokestis nėra taikomas.
8.9. Nuosavybės teisė į Prekę pereina Pirkėjui nuo momento, kai kurjeris perduoda Prekes Pirkėjui. Prekių atsitiktinio žuvimo ar sugedimo rizika pereina Pirkėjui, kai jis ar jo nurodytas asmuo, išskyrus kurjerį, priima prekes. Jeigu Prekės vežėją pasirinko pats Pirkėjas, o Pardavėjas nesiūlė tokios pristatymo galimybės, šioje dalyje nurodyta rizika pereina Pirkėjui, kai Prekė perduodama vežėjui.
8.10. Siuntos pristatymo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su kurjeriu patikrinti siuntos ir Prekės (-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo-priėmimo dokumente, laikoma, kad Prekė yra perduota tinkamos būklės, be pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei Prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos Prekės pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Prekė(-ės) yra pažeista (-os) ir / ar Prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti Prekės perdavimo-priėmimo dokumente bei, dalyvaujant kurjeriui surašyti laisvos formos siuntos ir/ar Prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų, kai tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų tik tuomet, jei šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
8.11. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas turi teisę siuntos nepriimti. Tokiu atveju kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovas kartu su Pirkėju ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, pateikiamą kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovo, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
8.12. Pirkėjui ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad Prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.
8.13. Pristačius ir perdavus Prekes Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad Prekės Pirkėjui yra perduotos, neatsižvelgiant į tai, ar Prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs Prekes nurodytu adresu.
8.14. Jei Prekes priims ne Pirkėjas, Pirkėjas privalo nurodyti Prekes priimsiančio asmens duomenis, pildydamas užsakymo pristatymo informaciją.
8.15. Prekės, siunčiamos juridinio asmens adresu, tačiau adresuotos fiziniam asmeniui, jei Prekės perduoti asmeniškai Prekės Pirkėjui nėra įmanoma, Prekės bus perduodamos juridinio asmens darbuotojui, esančiam atitinkamu adresu. Juridinio asmens darbuotojas, priėmęs siuntą, adresuotą juridinio asmens adresu pasirašo kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime. Pasirašymo metu juridinio asmens darbuotojui nepalikus pastabų, laikoma, kad Prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.
8.16. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Priimant prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). Jei Pirkėjas prekių pats nepriima, nors prekės yra pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pardavėjas turi teisę perduoti prekes Pirkėjo nurodytu adresu esančiam kitam asmeniui, o Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.
8.17. Jei Prekė pristatoma per siuntų paštomatą, Pirkėjas identifikuojamas pagal asmeninį siuntų paštomato durų kodą. Apie Prekės siuntos pristatymą ir Prekės siuntos vietą Pirkėjas informuojamas SMS žinute. Tekstinėje žinutėje nurodomas durų kodas, reikalingas siuntų paštomato durims atidaryti.
8.18. Pirkėjas privalo per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių pristatymo ir (ar) Prekių atsiėmimo iš siuntų paštomato momento patikrinti Prekių pakuotes, kiekį, išorinę Prekės kokybę (t.y. ar prekė neturi akivaizdžių kokybės trūkumų), asortimentą, komplektiškumą ir komplektaciją. Pirkėjui per nurodytą terminą neįvykdžius šios pareigos ir nepareiškus Pardavėjui pretenzijų, laikoma, kad Prekių pakuotės yra tinkamos, o kiekis, išorinė Prekės kokybė, asortimentas, komplektiškumas ir komplektacija atitinka Sutarties sąlygas.
8.19. Pirkėjui neatsiėmus Prekės siuntos iš siuntų paštomato, Prekės siunta grąžinama Pardavėjui.
8.20. Pirkėjui neįvykdžius savo pareigos priimti siunčiamas Prekes, Pardavėjas turi teisę reikalauti atlyginti dėl Pirkėjo kaltės patirtas, papildomas Prekės siuntos grąžinimo, atrinkimo, logistikos, saugojimo ir (ar) pakartotinio siuntimo išlaidas.
8.21. Prekių pristatymo (transportavimo) paslaugos mokesčiai pateikiami užsakymo patvirtinimo pulapyje. Pardavėjas turi teisę taikyti specialias prekių pristatymo (transportavimo) paslaugos mokesčio nuolaidas Pirkėjams, atitinkantiems Pardavėjo Internetinėje parduotuvėje nustatytas sąlygas.
8.22. Jeigu užsakymo patvirtinimo puslapyje nenurodyta kitaip, pristatymas Kuršių Nerijos teritorijoje yra apmokestinamas papildomu, padidintu tarifu, kuris nėra automatiškai apskaičiuojamas ir pridedamas užsakymo patvirtinimo puslapyje. Tikslią užsakymo metu galiojančią pristatymo Kuršių Nerijos teritorije kainą galima sužinoti telefonu +37064221111 arba elektroniniu paštu [email protected].
8.23. Pardavėjas turi teisę atsisakyti vykdyti užsakymą jeigu Pirkėjas atsisako sumokėti padidinto tarifo pristatymo mokestį už užsakymo pristatymą Kuršių Nerijos teritorijoje. Tokiu atveju užsakymas atšaukiamas, o Pirkėjo sumokėtas mokestis grąžinamas Pirkėjui per 14 (keturiolika) dienų, nuo Pardavėjo telefonu ir (ar) SMS žinute, ir (ar) elektroniniu paštu Pirkėjui pateikto informuojančio pranešimo, apie Pardavėjo atsisakymą suteikti Prekės pristatymo paslaugą, dienos.
8.24. Pirkėjui užsakius pristatymą iki durų pirkėjo nurodytu adresu, pirkėjui sutikus, kurjeris gali pristatyti siuntą į siuntų atsiėmimo paštomatą. Taip pat į paštomatą gali būti pristatomi užsakymai, kuomet kurjeriui nepavyksta susisiekti su Pirkeju telefonu, kad suderinti pristatymo laiką. Tokiais atvejai laikoma jog siunta pristatymo paslauga įvykdyta tinkamai.
<...>
<...>